Sider

tirsdag den 13. juli 2010

I'm bigger than my body gives me credit for

I. Jeg har aldrig hadet og elsket dig så inderligt, endeløst.
II. Jeg har aldrig ønsket dig længere væk
III. Og jeg har aldrig savnet dig mere.
IV. Det er som at sluge et vredens skrig
V. Og mærke det trykke spidst gennem brystet.
VI. Det er som en frygt der maser sig ind gennem væggene
VII. Og giver åndedrætsbesvær.
VIII. Jeg har skreget til min krop var en las,
IX. At du skulle forsvinde,
X. Men du blev.
XI. Du gik først, da jeg holdt inde.
XII. Da jeg hørte døren klikke,
XIII. Var du gået
XIV. Og jeg bekymrede mig for dine sviende følelser,
XV. At de skulle skade dig.
XVI. Men det var alt sammen mig,
XVII. Selvom jeg er et offer for dine vrede,
XVIII. Der kommer og går,
XIX. Præcis som du gør.
XX. Jeg klyngede mig til sandheden,
XXI. I håb om at det ville være retfærdigt for os begge
XXII. Og det kunne få dig til at vende om
XXIII. Og tage min hånd, indrømme
XXIV. At mennesket er større end vi ser ud til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar